"Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының кешкі мектебі"коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Коммунальное государственное учреждение «Вечерняя школа города Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

АТА-АНАЛАРҒА АРНАЛҒАН КЕҢЕСТЕР: БАЛАЛАРЫҢЫЗҒА ЕМТИХАНҒА ДАЙЫНДАЛУҒА ҚАЛАЙ КӨМЕКТЕУГЕ БОЛАДЫ

28.04.2022

1. Балаңыздың емтиханда қанша ұпай алатынына алаңдамаңыз, емтиханнан кейін баланы сынамаңыз. Балаңызға ұпай саны оның қабілетінің тамаша өлшемі емес деген идеяны сіңіріңіз.

 

2. Емтихандар қарсаңында баланың алаңдаушылығын арттырмаңыз - бұл тест нәтижесіне кері әсер етуі мүмкін. Ата-ананың толқуы әрқашан балаға беріледі, ал егер ересектер шешуші сәтте өз эмоцияларын жеңе алса, онда бала жас ерекшеліктеріне байланысты эмоционалды түрде «бұзауы» мүмкін.

 

3. Балаларды мадақтау, олардың жақсы істеп жатқанын мадақтау.

 

4. Өзіне деген сенімділігін арттырыңыз, себебі бала сәтсіздіктен қорыққан сайын қателесу ықтималдығы жоғары болады.

 

5. Баланың әл-ауқатын қадағалаңыз, сізден басқа ешкім дер кезінде байқай алмайды және шамадан тыс жұмыс істеуге байланысты баланың жағдайының нашарлауына жол бермейді.

 

6. Баланың дайындық режимін бақылаңыз, шамадан тыс жүктемелерден аулақ болыңыз, оған сабақты демалыспен алмастыру керектігін түсіндіріңіз.

 

7. Үйде оқуға ыңғайлы орынмен қамтамасыз ету, үйде ешкімнің кедергі жасамауын қадағалау.

 

8. Баланың тамақтануына назар аударыңыз: қарқынды психикалық стресс кезінде оған құнарлы және әртүрлі тағам және дәрумендердің теңгерімді кешені қажет. Өнімдер: балық, сүзбе, жаңғақтар, кептірілген өрік және т.б. миды ынталандыру.

9. Балаларға күнделікті дайындық тақырыптарын ұйымдастыруға көмектесіңіз.

 

10. Балаңызды емтиханға дайындалу әдістемесімен таныстырыңыз. Барлық фактілік материалды жаттап алудың мағынасы жоқ, негізгі тұстарды қарап, материалдың мағынасы мен логикасын ұстану жеткілікті. Зерттелетін материалды жоспарға сәйкес орналастыра отырып, қысқаша схемалық үзінділер мен кестелер жасау өте тиімді. Егер ол мұны білмесе, оны іс жүзінде қалай орындағанын көрсетіңіз. Негізгі формулалар мен анықтамаларды қағаз парақтарына жазып алып, үстелдің үстіне, кереуеттің үстіне, асханаға және т.б.

 

11.Пән бойынша тест тапсырмаларының әртүрлі нұсқаларын дайындаңыз (қазір тест тапсырмаларының әртүрлі жинақтары көп). Баланы тестілеуге арнайы оқыту үлкен маңызға ие, өйткені бұл форма ол үйренген жазбаша және ауызша емтихандардан ерекшеленеді.

 

12. Алдын ала тест тапсырмалары бойынша оқыту кезінде балаңызды уақытында бағдарлауға және оны тарата білуге ​​үйретіңіз. Сонда бала бүкіл сынақ бойы зейінін шоғырландыру мүмкіндігіне ие болады, бұл оған жан тыныштығын береді және шамадан тыс алаңдаушылықты жеңілдетеді. Егер бала сағат тақпаса, оған емтиханға сағатты беруді ұмытпаңыз.

 

13. Емтихан қарсаңында балаңыздың жақсы демалуын қамтамасыз етіңіз, ол демалуы және жеткілікті ұйықтауы керек.

14. Емтихан кезінде балаларға мыналарға назар аударуға кеңес беріңіз:

• сұрақты соңына дейін мұқият оқып, оның мағынасын түсіну (тестілеу кезіндегі әдеттегі қате – оны соңына дейін оқымай-ақ, бірінші сөздермен олар жауапты қабылдап, оны енгізуге асығады);

• егер сіз сұрақтың жауабын білмесеңіз немесе сенімді болмасаңыз, кейінірек қайта оралу үшін оны өткізіп жіберіңіз және белгілеңіз;

• егер сіз берілген уақыт ішінде сұраққа жауап бере алмасаңыз, интуицияңызға сүйеніп, ең ықтимал нұсқаны көрсеткеніңіз жөн.

Есіңізде болсын: ең бастысы - баланың күйзелісі мен алаңдаушылығын азайту және сабаққа қолайлы жағдай жасау.

 

Отбасылық психотерапия.

Жасөспірімге емтиханға байланысты стрессті жеңуге мүмкіндік беретін қолайлы психологиялық жағдай жасау қажет. Бұл орта келесі жолдармен жасалады:

Ата-ананың баламен жиі байланысы оның сабақтары арасындағы аралықта, бірлескен тамақ кезінде, кешке ұйықтар алдында болады.

Бірлескен және күнделікті оң нәтижелерді қорытындылау - кешкі уақытта шай үстінде сіз балаңызға сіз үшін ең сәтті күннің қайсысы болғанын айтып, емтиханға дайындалудағы табысы туралы айтуды сұрай аласыз. Әрбір жетістік өзара ынталандырылады.

Баламен өткен емтихандардағы сәтті естеліктерімен бөлісті.

Сіз балаңызға емтихандар мен басқа сынақтардағы өз тәжірибеңіз туралы және оларды сәтті жеңу тәжірибесі туралы айта аласыз.

Баламен қарым-қатынас стилі оптимистік, көңілді, әзілмен.

Кез келген істегі жетістікке жетудің алғашқы қадамы – психологиялық көзқарас, мақсатқа жететініне абсолютті сенімділік. Баланы жетістікке, сәттілікке дағдыландыру керек, бірақ сонымен бірге мазасыз адамдардың нәтижелі жұмыс істеуіне кедергі болатын себептердің бірі олардың белгілі бір әрекетті орындауға емес, мүмкін болатын нәрсеге көбірек көңіл бөлуі екені белгілі. салдары. Сондықтан «Мен өте жақсы баға алуым керек», «Қандай жағдайда да жауап беруім керек» сияқты мақсат қою тиімсіз, «Мен теореманы дәлелдеуім керек немесе мәселені шешуім керек ...» деп нақты тұжырымдаған дұрыс.

Студент үшін сәтсіздік мүмкіндігі оның өмірлік сәтсіздігінің, адамдық кемшілігінің көрсеткішіне айналады. Бұл қабылдаумен емтихан енді тек белгілі бір білім сынағы емес, адамның өзін-өзі құрметтеуінен, басқалардың алдында құрметтен айыруы мүмкін кедергі болып табылады. Бұл өзін адам ретінде сезіну құқығын сынау.

Бұған жол бермеу үшін СІЗДЕР, ата-аналар балаңыздың күшіне сенімді болуыңыз керек. Артыңызда сенімді, сүйіспеншілікке толы адамдар болса, сенімді сезіну оңайырақ. Балаларын сүймейтін ата-аналар жиі кездесетін құбылыс емес, бірақ ата-ана махаббатына толықтай сенімді жасөспірімдер онша көп емес. Бұл қайшылық оңай түсіндіріледі. Ата-ана ізгі ниеттен жиі кемшіліктерді айтады, қателерді көрсетеді. Сіз ересексіз, бала түсінеді деп ойлайсыз, бірақ жасөспірімдер сөздің тікелей мағынасын басшылыққа алады. Жиі өз кемшіліктері туралы және сирек сүйіспеншілік, эмоционалдық қолдау, назар аудару және материалдық емес қамқорлық туралы ести отырып, жігіттер бәріне күмән келтіре бастайды (өзімен қарым-қатынасында, өзін-өзі бағалауда).

Балаға оны жақсы көретінін айтудан қорықпаңыз, өмірлік жағдайларға қарамастан, сіздің сезімдеріңіз туралы сөйлесіңіз, олар жай лекциялар немесе ұзақ түсіндірулерден гөрі түсінікті. ).

Просмотров: 7667


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст